poniedziałek, 12 stycznia 2015

Party look



Stylizacja na imprezę w stylu disco. Uważam, że jest bardzo uniwersalna! Piękną sukienkę w kwiatki połączyłam z kurteczką, która także jest w kwiatki. Nie powinniśmy bać się przełamywać stereotypów i bardzo gorąco namawiam Was do łączenia róznych printów. Bardzo lubię kolory dlatego też zdecydowałam się na legginsy w ciemniejszym odcieniu różu. Postawiłam na skarpetki, które zbytnio się nie wyróżniają (enough). Do tego buty w kolorze nude, oczywiście w szpic, żeby wydłużyć nogę, a może stopę? Sama nie wiem. Skoro to impreza w stylu disco to słuchawki są obowiązkiem!!! Żeby nie było zbyt tanio i pospolicie wybrałam złote duże kolczyki, które na pewno zrobią furorę, co sądzicie?

Zapraszam do oglądania zdjęć :)

                                      legginsy - pepco, skarpetki - no name, baleriny - atmosphere

pierścionki (2 małe) - house, duży - no name



                                            sukienka - C&A, kurteczka - primark, słuchawki - TK Maxx





                                                   Miłego dnia kochani!
                                                               ~Ms. Onion

2 komentarze:

  1. Cześć! Jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji Ms. Onion! Już dawno nie widziałam tak kreatywnych stylówek, a kolory są moimi ulubionymi i też uważam, że nie powinniśmy się bać łączenia printów! Mam nadzieję, że już niedługo zobaczymy jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej!
    powiem tak, bardzo mi się podoba połączenie, makijażu, fryzury, kolczyków i słuchawek, wyglądasz bosko! ;)
    a co do reszty wygląda na to że mamy raczkującą kreatorkę mody :D
    pozdrawiam ciepło, buźka :*

    OdpowiedzUsuń