sobota, 31 stycznia 2015

exams time


Cześć miśki! Jak wiecie trwa sesja, więc przygotowałam ałtfit dla studentek znajdujących się w tym jakże trudnym czasie i łączę się z Wami w bólu kochane. Jednak mam nadzieję, że ten okres szybko przeminie, a stylizacją choć trochę możecie sobie wynagrodzić trud włożony w naukę, powodzenia!

Jeśli chodzi o stylizację: klasyczna biała koszula (obowiązkowo zapięta na ostatni guzik) i sukienka z ciężkiego materiału to połączenie niebanalne, wierzcie mi! Perły dodają szyku, a żeby trochę ten efekt zniwelować włożyłam przepiękne adidasy! Skarpetki po prostu sobie ukochałam i już. Enjoy! 

P.S. macie także okazję ujrzeć Miss Onion w wersji no make up!

sukienka - tk maxx
koszula - sinsay
adidasy - adidas
skarpetki - no name
perły - six









A jakie Wy macie pomysły na stylizację egzaminacyjną?! Podzielcie się w komentarzach!


2 komentarze:

  1. Jezus jak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz napisać, że audycja zawierała lokowanie produktu
    #lech #pils #Poznań #puszka #hasztag

    OdpowiedzUsuń